Betingelser& forbehold

Etter at du har lagt inn bestilling vil du få en bekreftelse på eposten som du har lagt inn. Varen din bli bestilt og sendt så fort vi har mulighet. Er det bestillingsvare, vil du få en egen epost om leveringstidspunkt og når det nærmer seg levering av møbler må du avtale levering direkte med sjåføren. Epost kan havne i søppelposten så sjekk dette og legg oss gjerne inn i dine kontakter slik at eposten unngår å havne i spamfilteret.

Vi tar forbehold om at farger kan avvike fra skjerm og foto til levert produkt. Størrelser kan også oppfattes feilaktig, sjekk derfor alltid størrelse på på varen eller møblet før du bestiller. Det er også mulig å avtale besøk hos ygg&lyng sitt showroom etter avtale slik at du kan sitte i møbler og se tekstilene før du bestiller. Dette må avtales med oss på forhånd. Er det noe som er uklart kontakt oss på post@mobler-interior.no

Bestilling av møbler som er bestillingsvare kan ikke angres eller returneres. Disse blir produsert spesielt til deg og kjøpet er derfor bindende. Kjøper du varer som ikke er bestillingsvare har du etter angrefristloven rett på å returnere dette innen 14 dager. Da fyller du ut angreskjema. Varen må være inntakt, i orginal emballasje og forsvarlig pakket for returtransport. Kjøper må selv ta kostnaden av retur. Gebyrer og omkosninger refunderers ikke. Pengene blir satt inn på samme konto som ble benyttet for kjøpet.

Vi reserverer oss for eventuelle prisendringer eller feil på side. Prisene du finner på Møbler- Interiør er angitt i Norske kroner og med merverdiavgift. 

Ved bestilling godtar du automatisk våre betingelser. Du kan velge mellom å betale på kort, faktura eller delbetaling gjennom Klarna. Betalingen blir trukket når bestillingen er gjennomført på siden.

 

Hvis du betaler via Klarna blir dine personopplysninger også lagret hos de. Ved forsinket betaling blir disse sendt til purring, inkasso etter lovbestemte regler og gebyrer vil påløpe.

 

Møblene blir sendt fra leverandørens lager. Noen av møblene kan også hentes etter avtale. Der dette er mulig vil det være et alternativ om henting som leveringsalternativ. Frakten blir beregnet ut i fra størrelse og vekt. Ønsker man innbæring av to personer må man velge dette som alternativ. Standard for levering er til første dør i 1 etasje av en mann. Derfor må kjøper selv stille med bærehjelp og bære inn fra dør og inn i bolig. Leveringen blir avtalt direkte med sjåfør og man står ansvarlig for å være til stede. Fraktkostnader vil tilkomme hvis kjøper ikke overholder dette.

Er det varer som er på lager vil disse bli sendt inne 3 virkedager. Varer som er på lager hos Møbler- Interiør vil bli sendt med Postnord og til nærmeste postkontor. Varene må hentes innen 14 dager, blir disse returnert til oss vil frakten for dette belastes kjøper.

Kjøp av bestillingsvarer er bindende og kan ikke returneres eller angres. 

Når du mottar en vare i posten eller levert på døren må eventuelle skader og mangler dokumenteres og sendes til oss innen 3 virkedager. Er det skader på emballasje som blir levert på døren, gi beskjed til sjåføren i tillegg til å sende oss bilder. Varer må pakkes opp for å sjekke eventuelle skjulte skader. Er det feil eller mangler må vi ha beskjed om dette omgående og senest innen 3 dager, slik at vi kan reklamere på transport eller vare. Vi trenger beskrivelse og bilder av emballasje, skader og hele varen. Dette sendes til post@mobler-interior.no. Vi behandler din reklamasjon så fort som mulig, sender dette eventuelt videre til leverandør eller fraktselskap. Du får beskjed så fort saken er behandlet.

 

 

 

Møbler- Interiør tar for behold om at uforutsette hendelser /force majeur kan oppstå slik at det kan oppstå forsinkelser, mangler eller at en vare ikke kan leveres. Vi skal gjøre så godt vi kan for å levere men noen ganger er det omstendigheter der underleverandører og produsenter har problemer med en leveranse. Møbler- Interiør er da fritatt fra alt ansvar bortsett tilfeller av reklamasjon og kreditering av varens kjøpesum. Vi følger forbrukerkjøpsloven og retten til reklamasjon, omlevering av ny vare og heving av kjøp.